Kontakt kundeservice
Vi sidder klar til at hjælpe på mail og telefon.
Kan vi hjælpe?
Vi har indført flere tiltag, så alle får en tryg og sikker rejse under corona-situationen.
Bliv opdateret om aktuelle afgange, trafik og vejret.
Alt du skal vide, inden du kører ombord på færgen.
Alt du skal vide om check-in i havnen.
Det er vigtigt, du kender længden af dit køretøj, inden du booker billet.
Se adresserne på havnene i Rødby, Gedser, Puttgarden og Rostock.
Download vores app og hav alt om din rejse samlet et sted fra billetter, sejltider og SMILE kort.
Der er håndteringsgebyr på billetter købt i havnen og via kundeservice.
Du er velkommen til at tage mindre husdyr som hund og kat med ombord på færgen.
Det er enkelt at købe billet i havnen.
Hvis du har glemt noget på færgen, gemmer vi det i en kort periode, inden vi giver det videre til det lokale politi.
Bliv hjulpet godt ombord i personlig betjent bane.
Husk toldreglerne, når du shopper afgiftsfrie varer på færgen eller i BorderShop.
Skulle du, dit køretøj eller rejsegods komme ud for en skade, skal du anmelde det til vores personale, inden du forlader færgen.
Er du mod forventning ikke tilfreds med en vare eller tjenesteydelse, kan du sende en klage til os.
Vi har 60 daglige afgange på vores to ruter over Rødby-Puttgarden og Gedser-Rostock, og de to sejlture tager hhv. 45 minutter og 2 timer.
Sæt en bizz i forruden og kør direkte ombord på færgen.