-
COVID-19
Vi har indført flere tiltag, så alle får en tryg og sikker rejse under corona-situationen.
-
Trafikinformation
Bliv opdateret om aktuelle afgange, trafik og vejret.
-
Kom godt ombord
Alt du skal vide, inden du kører ombord på færgen.
-
Check-in i havnen
Se checkin-tider for alle billettyper og find den rigtige checkin-bane i havnen.
-
Definition af længde af køretøjer
Det er vigtigt, du kender længden af dit køretøj, inden du booker billet.
-
Havnenes adresser
Se adresserne på havnene i Rødby, Gedser, Puttgarden og Rostock.
-
Hent Scandlines’ app
Download vores app og hav alt om din rejse samlet et sted fra billetter, sejltider og SMILE kort.
-
Håndteringsgebyr
Der er håndteringsgebyr på billetter købt i havnen og via kundeservice.
-
Dyr ombord
Du er velkommen til at tage mindre husdyr som hund og kat med ombord på færgen.
-
Glemte sager
Hvis du har glemt noget på færgen, gemmer vi det i en kort periode, inden vi giver det videre til det lokale politi.
-
Handicapbiler og passagerer med nedsat mobilitet
Bliv hjulpet godt ombord i personlig betjent bane.
-
Toldregler
Husk toldreglerne, når du shopper afgiftsfrie varer på færgen eller i BorderShop.
-
Anmeld en skade
Skulle du, dit køretøj eller rejsegods komme ud for en skade, skal du anmelde det til vores personale, inden du forlader færgen.
-
Opret en klage
Er du mod forventning ikke tilfreds med en vare eller tjenesteydelse, kan du sende en klage til os.
-
Overfartstider
Vi har 60 daglige afgange på vores to ruter over Rødby-Puttgarden og Gedser-Rostock, og de to sejlture tager hhv. 45 minutter og 2 timer.
-
Bizz fra Brobizz eller EasyGo
Sæt en bizz i forruden og kør direkte ombord på færgen.
Kundeservice
Kan vi hjælpe?