Med Afbestillingsservice kan du hurtigt og nemt afbestille din færgebillet og få billetprisen refunderet, hvis dine rejseplaner pludselig ændrer sig.

  • Afbestil din billet og få prisen refunderet
  • Tilkøb til din billet
  • Køb online, i Scandlines’ app eller via kundeservice i forbindelse med dit billetkøb
    • Afbestillingsservice koster 85,-
    • Afbestillingsservice er gyldig indtil 3 mdr. efter den oprindeligt bookede udrejsedato. Herefter er refundering ikke længere mulig.
    • Annuller ubrugte billetter via ”Min booking” på Scandlines’ website.
    • Annuller en delvist benyttet returbillet ved at kontakte Scandlines’ kundeservice skriftligt på scandlines@scandlines.com og anmode om refusion. Oplys reservationsnummer samt evt. ubrugte vouchere.
    • Du får det refunderede beløb indbetalt på det betalingskort eller på den konto, som blev anvendt til den oprindelige betaling. Det er ikke muligt at refundere billetten til kontanter i check-in eller i kundeservice.
    • Er billetten betalt med SMILE point eller delvist med kontanter og delvist med SMILE point, sker afbestilling og refundering i henhold til Medlemsvilkår for SMILE.
    • Ubrugte eller delvist brugte billetter samt forudbestilte måltider ombord kan annulleres og refunderes. Annulleres en ubrugt billet, refunderes billettens fulde pris.
    • Ønsker du at annullere en delvist benyttet billet, refunderes den evt. restværdi af den oprindelige billetpris. Det er dog ikke muligt at få refunderet restværdien af en delvist benyttet 1-dagsbillet eller returbillet. Gebyrer refunderes ikke.
    • Ved afbestilling af billetter uden Afbestillingsservice, er det ikke muligt at få refunderet ubrugte billetter.