Left navigation


Oplysning om klagemuligheder

Alle hos Scandlines vil gøre deres bedste for at give dig en god tur. Hvis du mod vores forventning ikke er tilfreds med en vare eller tjenesteydelse, du har købt hos os, vil vi meget gerne høre fra dig. 

Send en mail til scandlines@scandlines.com og fortæl os om din oplevelse. Vi vil gøre vores ypperste for at finde en løsning, men skulle vi ikke være i stand til at løse sagen til din tilfredsstillelse, har du følgende muligheder for at klage. 

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse scandlines@scandlines.com.


Scandlines - Der er noget ved at sejle