Left navigation


Bizz FAQ

FAQ

Er min AutoBizz aftale fortsat gyldig? Kan jeg fortsat bruge min Bizz?

AutoBizzen er stadig gyldig for Helsingør/Helsingborg overfarten. Er din Bizz tilknyttet EasyGo kan den stadig benyttet på Rødby/Puttgarden og Gedser/Rostock overfarterne.

Hvad skal jeg gøre, hvis min Bizz ikke virker i havnen, og bommen ikke går op?

Tryk på "hjælp" knappen på monitoren ved den automatiske check-in, eller kør til personlig betjent bane.

Koster det noget at bestille en BroBizz® eller AutoBizz?

Nej, men du betaler et depositum på DDK 200,-  som du får retur når Bizz senderen returneres.

Koster det noget at ombytte en BroBizz® eller AutoBizz?

Nej, det koster ikke noget at ombytte.

Skal jeg tilmelde min Bizz-sender til Scandlines for at kunne bruge den på Scandlines' overfarter?

Scandlines er medlem af EasyGo, hvilket betyder at du ikke behøver en særaftale med Scandlines for at kunne benytte din BroBizz® eller AutoBizz på overfarterne. 


Hvor finder jeg mit BroBizz® kundenummer?

Du finder dit BroBizz-kundenummer i det velkomstbrev, du modtog sammen med din BroBizz®. 

Eller du kan logge ind på Min Konto på brobizz.com, hvor du finder alle dine aftale informationer. Du kan benytte Min Konto døgnet rundt.


Hvor finder jeg mit AutoBizz kundenummer?

Det står under aftaler på din pbs oversigt.

Hvordan genaktiverer jeg min pbs aftale for min AutoBizz?

Har du ændringer til din PBS tilmelding hos Scandlines?

Betalingsservice online tilmelding

Kan jeg tilknytte mit brokort til min aftale?

Nej, det kan du desværre ikke.

Hvor kan jeg se en oversigt over hvilke færgeoverfarter jeg har benyttet med min BroBizz®?

Min Konto på brobizz.com kan du få en oversigt over dine færgeoverfarter.

Under menupunkt Forbrug/Ture finder du oversigten over dit forbrug.


Kan jeg bruge min BroBizz® eller AutoBizz til at købe en 1-dagsbillet/Grænsehandel eller Miniferie billet?

Nej, du kan kun bruge din BroBizz® eller AutoBizz til at købe enkeltrejser.

Hvortil skal jeg sende jeg min Scandlines Autobizz, når jeg ønsker at afslutte min AutoBizz aftale, og hvordan får jeg mit depositum tilbage?

Du bedes sende din Scandlines Autobizz til Scandlines` servicecenter og skrive dit reg. og kontonummer. Derefter laver vi en tilbagebetaling til dig.

Hvordan afbestiller jeg min Scandlines Bizz aftale?

Du kan til enhver tid opsige din aftale hos BroBizz A/S, hvis du ikke ønsker at benytte en BroBizz® hos Scandlines eller andre steder, en BroBizz® giver adgang til.

Du kan læse mere om opsigelse af aftalen her.

Såfremt du ikke længere ønsker en Bizz-erhvervsaftale med Scandlines, bedes du kontakte Scandlines Passager Salgsafdeling på bizzdk@scandlines.com.

Hvordan afbestiller jeg min Scandlines Bizz-erhvervsaftale?

Såfremt du ikke længere ønsker en Bizz-erhvervsaftale med Scandlines, bedes du kontakte Scandlines Passager Salgsafdeling på bizzdk@scandlines.com.


Scandlines - Der er noget ved at sejle