Left navigation


Bizz fra Brobizz FAQ

FAQ

Kan jeg fortsat bruge min bizz fra Brobizz?

Er din bizz fra Brobizz tilknyttet EasyGo kan den stadig benyttes på Rødby-Puttgarden og Gedser-Rostock overfarterne.

Hvad skal jeg gøre, hvis min bizz ikke virker i havnen, og bommen ikke går op?

Tryk på "hjælp" knappen på monitoren ved den automatiske check-in eller kør til personlig betjent bane.

Hvad koster bizz-billetter (kun biler under 6 meter)

Rødby-Puttgarden

Se priser

Gedser-Rostock

Se priser

Koster det noget at bestille en bizz fra Brobizz?

Fra den 1. februar 2021 koster det et engangsbeløb på 200 DKK at bestille en bizz fra Brobizz. 

Koster det noget at ombytte en bizz fra Brobizz?

Nej, det koster ikke noget at ombytte.

Skal jeg tilmelde min bizz til Scandlines for at kunne bruge den på Scandlines' overfarter?

Scandlines er medlem af EasyGo, hvilket betyder, at du ikke behøver en særaftale med Scandlines for at kunne benytte din bizz fra Brobizz på alle overfarter. 

Hvor finder jeg mit Brobizz-kundenummer?

Du finder dit Brobizz-kundenummer i det velkomstbrev, du modtog sammen med din bizz eller under Min Konto på brobizz.com.

Kan jeg tilknytte mit brokort til min aftale?

Nej, det kan du desværre ikke.

Hvor kan jeg se en oversigt over, hvilke færgeoverfarter jeg har benyttet med min bizz?

Min Konto på brobizz.com ser du en oversigt over dine færgeoverfarter.

Under menupunkt Forbrug/Ture finder du oversigten over dit forbrug.

Kan jeg bruge min bizz fra Brobizz til at købe en 1-dagsbillet eller Miniferie-billet?

Nej, du kan kun bruge din bizz til at købe enkeltrejser.

Hvortil skal jeg sende min bizz fra Brobizz, når jeg ønsker at afslutte min aftale?

Du bedes sende din bizz til:

Brobizz A/S
Vester Søgade 10
1601 København V

(Mærk kuverten “Lukning”)

Hvordan afbestiller jeg Brobizz?

Du kan til enhver tid opsige din aftale hos Brobizz A/S, hvis du ikke ønsker at benytte din bizz hos Scandlines eller hos andre automatiske betalingsanlæg.

Du kan læse mere om opsigelse hos brobizz.com.

Er jeg garanteret en plads med en Bizz Flex billet, hvis afgangen er udsolgt?

Med en Bizz Flex billet har du prioritet, men da vi kun har et bestemt antal pladser på færgen, må vi tage forbehold for udsolgte afgange. 


Scandlines - Der er noget ved at sejle