Left navigation


Bizz FAQ Helsingør-Helsingborg

FAQ

Hvor kan jeg se og opdatere mine data?

Du går ind. på www.brobizz.com min Konto. Du logger ind med dit 16 sifrede bizz eller kundenr. samt den personlige kode du har modtaget fra Brobizz A/S

Skal jeg opdatere mit kreditkort på BroBizz A/S selv om jeg for nylig har opdateret mine data hos Scandlines HH?

Ja da det er Brobizz A/S der opkræver rejserne, skal du på ny registrerer data.

Kan jeg registrere benzinkort?

Ja det kan du

Hvad sker der, når jeg får nyt kreditkort/benzinkort?

Du går ind på www.brobizz.com ”opdater kortinformation” du skal oplyse det 16 cifrede bizznr. Samt kundenummer

Hvordan betaler jeg for rejserne?

Betalingen trækkes fra det kreditkort/benzinkort som registreres på Min Konto.

Hvad gør jeg hvis jeg har Nets opkrævning?

Opkrævning via Nets ophør og overgår til kortbetaling. Du går ind på www.brobizz.com og registrerer dit kreditkort/benzinkort

Hvordan anskaffer jeg en AutoBizz Smart?

Tilmeld dig på scandlines.dk/autobizzsmart

Hvornår sker opkrævningen af overfarten?

I forbindelse med din rejse opkræves det kreditkort/benzinkort du har opgivet.

Hvordan opkræves 1-dagsrejsen?

Du opkræves altid enkeltprisen på udrejsen og resterende på hjemrejsen

Koster det noget at anskaffe en AutoBizz Smart?

En årsafgift opkræves løbende, DKK 205,-

Kan jeg anvende AutoBizz Smart på Rødby-Puttgarden?

Ja du kan anvende din Autobizz til EasyGo rejser: easygo.com. OBS: dog ikke når det gælder t/r samme dag Rødby-Puttgarden (billigere at købe billet)

Kan man anvende AutoBizz Smart på Øresundsbroen?

Ja og der rejser man til EasyGo priser, se http://easygo.com

Kan man koble sin Øresundsbrobizz till AutoBizz Smart?

Ja, udfyld en indmeldelse på scandlines.dk/autobizzsmart oplys det 16-siffrede brobizznumrer.

Kan man køre på AutoBizz Smart aftale, hvis man har en husbil over 6 m?

Ja men man skal checke ind i manuel betjening, og prisen bliver det dobbelte.

Kan man anvende bizzen som betaling i Københavns Lufthavn`s parkering?

Ja, efter den 6/12 2016

Hvor kan jeg se mine aftalevilkår?

De aktuelle aftalevilkår hos Scandlines HH ændres, da den del, som vedrører betaling opdateres, og de nye vilkår, der vedrører personoplysninger og betaling via BroBizz A/S er gældende. Hvis du fortsætter med at bruge din bizz efter den 6. december 2016, har du automatisk accepteret de nye vilkår.

Du kan læse de nye vilkår for din AutoBizz aftale her.
Du kan læse de nye vilkår hos BroBizz A/S her.

Hvor kan jeg se mine aftalevilkår som erhverv?

De aktuelle aftalevilkår hos Scandlines HH ændres, da den del, som vedrører betaling opdateres, og de nye vilkår, der vedrører personoplysninger og betaling via BroBizz A/S er gældende. Hvis du fortsætter med at bruge din bizz efter den 6. december 2016, har du automatisk accepteret de nye vilkår.

Du kan læse de nye vilkår for din AutoBizz aftale her.
Du kan læse de nye vilkår hos BroBizz A/S:
brobizz.com/files/oeresund_erhverv_vilkaar_dk.pdf
brobizz.com/files/autobizz_erhverv_vilkaar_dk.pdf
brobizz.com/files/autobizz_erhverv_handel_dk.pdf

Hvor kan jeg betale med min bizz?

Du kan betale med din Bizz på over 50 steder i Sverige, Norge og Danmark og på alle steder som omfattes af EasyParks parkeringsløsning. Alle stederne finder du på http://brobizz.com/dk/her-virker-din-brobizz

Hvor lang tid tager det at få en bizz?

Ca. 6-8 arbejdsdage

Hvad sker efter den 6/12 hvis jeg ikke har fået opdateret mit betalingsform hos BroBizz A/S?

Bizzen spærres indtil du opdaterer din betalingsinformation på ”Min Konto” hos BroBizz A/S.

Hvad er et Grønt kort?

Grønt kort gør at du får en midlertidig kredit hos BroBizz A/S til betaling af din overfart, hvis din betalingsform ikke længere er gyldig. BroBizz A/S laver en individuel vurdering af, hvem der er godkendt til et grønt kort.

Hvad sker hvis bizzen er spærret og jeg skal rejse?

Du kan få et grønt kort i manuel check-in. BroBizz A/S laver en individuel vurdering af, hvem der er godkendt til et grønt kort. Hvis du ikke længere er godkendt til det grønt kort, betaler du for din overfart med kreditkort eller kontant i manuel check-in.

Hvad sker hvis jeg skal rejse og har glemt at opdatere mit betalingskort?

Du kan få et grønt kort i manuel check-in. BroBizz A/S laver en individuel vurdering af, hvem der er godkendt til et grønt kort. Hvis du ikke længere er godkendt til det grønt kort, betaler du for din overfart med kreditkort eller kontant i manuel check-in.
Bizz

Spørgsmål vedrørende din AutoBizz aftale
Har du spørgsmål om priser og rabatter i forbindelse med din AutoBizz aftale, skal du kontakte kundeservice hos Scandlines Helsingør-Helsingborg.

Telefon: +45 88 71 19 19
E-mail: bizz@scandlineshh.com

Spørgsmål vedrørende betaling
Har du spørgsmål om person- og betalingsoplysninger eller log ind, skal du kontakte kundeservice hos BroBizz A/S.

Telefon: +45 70 20 70 49
E-mail: kundeservice@brobizz.dk

Min Konto

Bizz betalingsoplysninger

Scandlines - Der er noget ved at sejle