Left navigation


Samarbejde med BroBizz A/S

Vigtigt! Du skal opdatere dine betalingsoplysninger hos BroBizz A/S, så din bizz fungerer efter den 6. dec 2016. Mere information >

Scandlines færge

Information om samarbejdet med BroBizz A/S

Scandlines Helsingør-Helsingborg og BroBizz A/S har indgået et samarbejde om administration af bizzer. Samarbejdet betyder, at BroBizz A/S pr. 6. december 2016 overtager al administration vedrørende betaling og håndtering af bizzer. For dig som kunde betyder det, at vi kan tilbyde dig en endnu bedre service.

Hvad betyder det for dig?
Din aftale med Scandlines Helsingør-Helsingborg fortsætter med de samme rabatter og tilbud, som du har i dag. Administration af betalingen vil blive håndteret af BroBizz A/S.

Din bizz kan, som hidtil, anvendes som betaling i hele Skandinavien på færgeoverfarter, betalingsveje og broer. Som ekstra service kan du også bruge din bizz som betaling i forbindelse med parkering hos udvalgte samarbejdspartnere, som fx Københavns Lufthavn i Kastrup (gælder ej ØresundsBizz).

Betaling via Nets ophører 
Betaling via Nets (betalingsservice) ophører og overgår til kreditkortbetaling (inkl. Dankort). Hos BroBizz A/S kan du vælge mellem mange forskellige kreditkort eller benzinkort som betalingsmiddel. Firmaer og erhvervsdrivende har mulighed for at indgå en kredit og faktureringsaftale. 

Hvad sker der med mine person-/virksomhedsoplysninger?
BroBizz A/S overtager administrationen af person-, virksomheds- og betalingsoplysninger. Det betyder, at du kan logge ind på BroBizz A/S hjemmeside og ændre dine oplysninger eller kontakte BroBizz A/S kundeservice, hvis du har brug for hjælp vedrørende betaling og ekstra bizzer.

Opdateringer af person-/virksomhedsoplysninger, som du angiver til BroBizz A/S, overføres automatisk til Scandlines HH, så det behøver du ikke at bekymre dig om. Vi skal bruge dine oplysninger til at give dig rabatter og oplysninger vedrørende din AutoBizz-aftale.

Her kan du læse ofte stillede spørgsmål og svar!

Bizz

Spørgsmål vedrørende din AutoBizz aftale
Har du spørgsmål om priser og rabatter i forbindelse med din AutoBizz aftale, skal du kontakte kundeservice hos Scandlines Helsingør-Helsingborg.

Telefon: +45 88 71 19 19
E-mail: bizz@scandlineshh.com

Spørgsmål vedrørende betaling
Har du spørgsmål om person- og betalingsoplysninger eller log ind, skal du kontakte kundeservice hos BroBizz A/S.

Telefon: +45 70 20 70 49
E-mail: kundeservice@brobizz.dk

Min Konto

Spørgsmål og svar
Bizz betalingsoplysninger

Scandlines - Der er noget ved at sejle