Left navigation


Opdater dine betalingsoplysninger

Vigtigt! Du skal opdatere dine betalingsoplysninger hos BroBizz A/S, så din bizz fungerer efter den 6. dec 2016.

Sådan gør du:

  1. Find dit nye kundenummer og adgangskode, som du har modtaget via e-mail eller brev. Kan du ikke finde informationen eller har du ikke modtaget noget, så kontakt vor Kundeservice.

  2. Gå ind på brobizz.com/dk og vælg ”MIN KONTO

  3. Opgiv dit kundenummer og din adgangskode.

    BroBizzAS-DK-minkonto


           
  4. Kontroller person-/virksomhedsoplysninger.

  5. Vælg ”MIN BROBIZZ”  og ”OPDATER BETALINGSKORT” i menuen øverst på siden.

    BroBizzAS-DK-opdater-betalningsinformation     

       
  6. Vælg betalingsmetode og opgiv betalingsinformation

    BroBizzAS-DK-betalningsinfo-2
       
  7. Nu er du klar og din bizz fungerer som den plejer fremover! Vælg "Logout" øverst på siden.

 

 

Mere information og svar på ofte stillede spørgsmål findes her!

 

Bizz

Spørgsmål vedrørende din AutoBizz aftale
Har du spørgsmål om priser og rabatter i forbindelse med din AutoBizz aftale, skal du kontakte kundeservice hos Scandlines Helsingør-Helsingborg.

Telefon: +45 88 71 19 19
E-mail: bizz@scandlineshh.com

Spørgsmål vedrørende betaling
Har du spørgsmål om person- og betalingsoplysninger eller log ind, skal du kontakte kundeservice hos BroBizz A/S.

Telefon: +45 70 20 70 49
E-mail: kundeservice@brobizz.dk

Min Konto

Spørgsmål og svar

Scandlines - Der er noget ved at sejle